Kidz & Creme @ Setia Alam






Having this dessert at Kidz & Creme. Punyelah lampau sangat pic ni ekeke. Tapi puasa puasa ni tak salah kita cuci cuci mulut mata haha. The nutella cheese tart I tell you memang sedapppp. Lupa segala niat dan nawaitu nak berdiet. So far baru 2 kali pegi sini. Pernah try menu nasi dia, hmmm not bad. 





Nah belanja gambar dengan tokey kedai sekali. Yoooo Aaron Aziz in the house. Bertuah sungguh tengah makan tu sekali dia turun nak amik gambar dengan peminat dari mana ntah datang makan naik bus. Very the sporting. Lepas tu we all pun tumpang sekaki, nasib dia sporting walaupun dah penat agaknya bergambar. Macam ni tak makan pun boleh kenyang hehe.



Kidz & Creme
Jalan Setia Dagang
Setia Alam 40170
Shah Alam Selangor, Malaysia.
12.00pm-10.00pm

0 comments: