Please add a disclaimer for affiliate links here.

Yesss, I am married...


Finally my status in the staff portal had been updated. Lambat gila proses nak dapatkan sijil, and I tell you kad nikah kami masih belum siap lagi haaissh apa punya proses la yang lama sangat. We have been married about 4 months and yet kad yang simple macam tu pun tak boleh siap lagi. Once I got the certificate, terus update. Senang sikit if the husband nak guna klinik panel saya. Hihihi once the status is update, maka saham saya merundum dengan serta merta. Hahaha selalu kalau people address me with Cik aku lagi diamkan diri ada hahaha nampak sangat macam kau taknak sangat reveal kan status eh hahaha.

But anyhow pun, status je konon nak cover tapi diri kita sendiri kenalah tahu kalau dah kahwin tu buat cara dah kahwin. Bukan dah kahwin tapi perangai macam sampah dok menggedik ke sana sini macamkan tak puas hidup kan. Just as a reminder, to myself also kalau status dah bergelar isteri tolong tolonglah buat perangai macam isteri orang. Jangan nama aje isteri orang tapi perangai, nauzubillah mengalahkan perempuan bujang kau nak menggoda lelaki bujang, suami orang. Dosa pahala dah tak kenal dah, esok-esok dah mati seksaan kau memang berat. Itu kalau dapat balasan lepas mati la, kalau time hidup lagi Allah nak bagi balasan cash haaa jawablah kau. Kesiankan suami yang dapat isteri macam ni. Ingatan untuk semualah, buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat. Karma hidup ini mudah, what you give you will get back. Seriously I am against that kind of woman, tolong dan mohon jangan terjadi pada diri sendiri, Amin.

Renungkan, kata-kata ini....

"Wanita-wanita yang keji adalah untuk lelaki-lelaki yang keji, dan lelaki-lelaki yang keji adalah untuk wanita-wanita yang keji. Dan wanita-wanita yang baik adalah untuk lelaki-lelaki yang baik dan lelaki-lelaki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik...."

Would you like to comment?