Debik La Saya


"Sabar, lagi 11 hari aje abang busy..."

"Okeh, lepas tu takde marah-marah dah ke?"


"Siapa suruh cari pasal? Dah cakap buat lagi, memang kena la..."


"Okeh, lepas abis pantang 11 hari buleh la abang bagi upah yer?"


"Upah apa nak?"


"Perfume dah habis, kasut nak kena beli, tengok 3 movie sekali, teddy yang last, buku nak jugak..."


"Nak kena debik??"



Debik tu macam belasah la kiranya... Ada hati nak belasah aku, konon baru nak pujuk tapi lepas tu nak debik aku waaaahaaaa banyak cantik?! Ini gua hangin ni, sikit punya lama dah aku tunggu pastu mintak nak debik aku... Arggghh tak kira, debik aje la bukan sakit... Janji aku dapat lalalalala...



0 comments: