Selamat Hari Raya


Di kesempatan ni, saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua sahabat, rakan-rakan blog dan buat semua yang mengenali (echeewah macam dalam radio!). Ampun dan maaf dipohon jika ada sebarang salah dan silap, terlanjur kata, terguris hati dengan tulisan aku dan apa jua khilaf yang telah aku lakukan dalam sedar mahupun tidak... Semoga Syawal yang tiba membawa seribu erti dan keberkatan buat kita semua, InsyaAllah...




Terimalah kad raya yang tak berapa nak cantik gua design ni... Hehehe tapi sebok jugak nak letak kat sini... Raya ni makan beringat yer hehehe maklumlah macam-macam juadah yang buat kita semua bertukar jadi raksasa lupa diri... Peringatan untuk diri aku jugak, nampaknya misi diet aku akan terganggu dan terbengkalai dengan jayanya di musim raya ni hehehe... Buat semua, Selamat Hari Raya Aidilfitri... Maaf Zahir dan Batin...

3 comments:

mumyShaneQeisha said...

selamat hari raya aidilfitri aieda,raya kat mana thn ni?tadi ada ngabang, 5 buah rumah.knyang sangat2

aieda said...

tenkiu mumyShaneQeisha... tahun ni beraya di kg kat perak.. wah seronok kan jalan2 raya, tp kalau budak2 lg best hehe...

zurairi said...

slamat ari raye walaupon dh lmbt
ehehehe