Lesson of the Day

Sebelom tido, jom recall lesson of the day:

1. Pemberian Pada Yg Tersayang
Yeaa satu rasa yg sangat best bila dapat memberi smthing kepada org2 tersayang... Tak kesah la byk ke skit, tapi satisfaction tu adalah luar biasa.. Dan sampai ke malam aku rasa sangat best!! Orang kata tak salah kalau kita share apa yg kita ada, berkatnya berpanjangan.. Rezeki Allah bagi ni bukan untuk kita sorang tapi untuk dikongsi bersama..

2. Jangan Tangguh2 Waktu Makan
Tolong diri sendiri untuk tak tangguh menda2 penting camni.. Bercakap dgn diri sendiri yang degil mmg susah.. Dah sakit baru menyesal tak guna.. Nak mengaduh sakit sape pun taknak layan.. Isshh susah bila dah terbiasa makan bila rasa nak makan ajer.. Diri sendiri jugak yang susah.. Ok, lesson for today onwards -- sayangi la diri..

3. Jangan Kutuk2 Laptop Masa Tgh Guna
Hahaha ni takde kene mengena ngan aku.. Selain jgn cakap nak tukar kete baru masa dalam kete, jgn kutuk laptop org lain masa dia tgh guna, nnt tiba2 laptop orang tu padam... Hahahahaha takleh tahan nak gelak...

0 comments: