Please add a disclaimer for affiliate links here.

It's New One

Arrghhh ari ni aku sudah mula bosan berehat di rumah.. Bukan bosan berada di rumah tapi bosan takde orang kat rumah nak dilayan or melayan aku.. Mak & abah g sekolah, adik aku pun sekolah.. Ilang la kawan aku nak main wrestling... Tgok tv sume channel aku dah layan, makan dah makan dah.. Bercucuk tanam masih menunggu hasil, memasak di cafe sudah aku buat.. Tido lagi la sudah overdose okeh.. Ni ape membebel ni... Aaaaaa boring!!


Hmm petang spec baru sudah siap... Yezaaa!! Melayang terbang RM tadi.. Nak tengok spec aku.. Hehehe takde la extravaganza pun, cuma tukar sebab power sudah tambah.. Owh bila sudah siap, aku pun melayan keboringan aku dengan berposing daa.. Beruk ayu sungguh bukan??


Hmmm tahukah anda? Cuti (M.C) aku akan diteruskan hingga Jumaat malam keliwon ini.. Bermakna abah akan hantar aku balik Shah Alam ari Ahad ni.. Huhuhu sementara itu melepu la aku di rumah untuk buat aksi-aksi akrobatik dan aerobik di atas katil yang empuk.. Menarikkan?? Di samping aku menceceh di sini..

Owh by the way, today I feel very excited bcoz we're planning to go for a holiday maybe to Bandung or Jakarta this coming April.. Best2.. Boleh release sikit.. Hari tu planning tak jadik so hopefully this time planning ni menjadik la... Dan paling aku harapkan adalah aku tak ditimpa apa-apa jenis penyakit yang boleh membuatkan planning ini terbantut...

Owh, i missed someone.. Walaupun cakap dgn dia buat aku gelak2 saja aku tetap rindu sama orang itu... I miss u..

Okeh, lapar.. Nak makan...

Would you like to comment?

  1. u miss me??hahahha....

    ReplyDelete
  2. oo boleh la.. aku rindu sama kamu... (sebenonye aku rindu kat yg ________) oo pizah i malu u baca ni..

    ReplyDelete