Dapat Calendar Yeaaaaa!


Ucapan penghargaan buat mr fiance hehe atas belas ihsan mendermakan kalendar meja ni untuk saya... Ada dapat 4 ketul boleh laa bagi kat kawan-kawan ofis yang selebihnya.

Yaa kami semua miskin calendar tahun ini. Bayangkan dah bulan February ni calendar yileeekkkk! Kot ye pun belanja berhemah tak akan laa seketul pun tak boleh bagi kan kan? Bukan apa senang ada calendar nak tengok public holiday hahahahaha...

0 comments: