Introducing Dinding Aje Dulu Eh....

Gambar dinding dengan siling rumah dulu laa ye.

Yang penting nak tunjuk siling rumah yang cantik itu hehehe walaupun gambar ni masa kipas tak pasang lagi... Lain-lain sudut rumah kena la tunggu barang dah masuk dan dah berkemas bukan macam tongkang pecah...


Apa la aku nak letak kat hall yang agak luas ni... Idea untuk menghias ke or nak menambah itu ini haruslah ditangguhkan sampai bulan depan, banyak betul yang keluar dari yang masuk bulan ni haihhh laa...

2 comments:

win@momyShaneQeisha said...

cantiknya ceiling tu, suka tengok...bestnya dah pndah umah baru

aieda said...

hehe best best... tapi budget yg kuar pun 'best' jugak.. :)