Tragedi Awal Pagi


Hari ini sangat mengantuk.. Semalam dok ofis sampai kul 10.. Balik umah tak boleh nak tido.. Demm!! Pusing sana pusing sini.. Tak sedar kul berapa aku terlelap tapi yang pasti kul 5 lebih aku sudah sedar.. Dan bangun aje aku terkejut mawas ternampak budak teddy aku yang bernama Lolo sudah sampai depan pintu bilik!! Makkk aii dari atas katil macam mana dia boleh sampai situ?? Hantu ke?? Tu yang pertama aku terpikir.. Yela jarak katil dengan pintu boleh kata tak logik budak teddy tu sampai sana.. Tapi setelah aku mengkaji, owh aku la yang bersalah... Tido lasak giler!! Ngeh ngeh.. Mimpi ngerikah?? Atau aku yang mengerikan?? Hahaha...
Nasib la budak-budak teddy atas katil tu, mula-mula korang elok jatuh bawah ajer, pastu sampai pintu, lepas ni aku takot korang terjun tingkat bawah jer..

1 comments:

Anonymous said...

buas nyer dia tdo.. hikhikhik