Belon Panas@Putrajaya


Oh tak sabarnya!! Ahad ni aku dan dia plan nak pegi Putrajaya naik belon panas ni... Yeaayeaa walopun aku takut dan gayat tapi aku tetap rasa excited untuk naik... Cuak gak! Tapi suke suke suke!!

9 comments:

sillyloo said...

g x ajak sampai ati :p

aieda said...

belum gi lagi la.. nanti kalo dah g, pasni kita g reramai pulak.. biar kak A try n error dlu ek.. budak kecik tunggu dulu k..

sillyloo said...

kecik ker sy,,slmt cumil hahaa

aieda said...

jgn nak perasan kecik yer korpo...hahahaha..

sillyloo said...

hahaaha anan abah nie :p

mencarisebuahnama said...

boleh naik ke belonn

aieda said...

wehhhh eman, belon tu siap taknak turun kalau aku yg naik tau.. kalau ko, sebaik sampai je belon tu terbang dulu sebab tkot ko yg nak naik! muahahahaha...

sillyloo said...

hahaha....kak aaida g x td hot baloon

aieda said...

esok la kak Ai nak pegi... bukan ari ni... hehe jgn jeles ek.. sok nanti lalu atas umah korang I jerit k pgil korang keluar!!