Muhammad Azfan Sufi Part 2


Ingat tak syape ni?? Ni la
Muhammad Azhan Sufi dah berusia sebulan... Rasa macam baru lagi aku gi tengok dia masa baru lahir hari tu.. Hari ni pegi tengok dia lagi dan agak terkejut tengok kebulatan pipi dia... Tak ku sangka pipi dah jadi pau budak kecik ni... Memang kena kacau la pipi dia tadi! Tapi hari ni mood dia tak berapa nak baik pasal asik sleepy jer.. Pastu dok tahan mata dia dari tido... Apa lagi pastu, melalak la.. Issshhh makin lama tengok baby, makin tak sabo pulak... Hahaha ada ke...

0 comments: