Please add a disclaimer for affiliate links here.

Jalan-Jalan Day!

Hari ni jalan-jalan time!

As usual, kami selalu lepak satu tempat aje dari pagi sampai malam! Banyak sangat tempat kang rasa macam rugi masa yang sangat rasa terhad ngeh ngeh ngada! This week aje yang dia tak busy, next weekend tak dapat dah... Hari ni memang tujuan sebenar nak cari barang saya ehem ehem barang dia semua dah complete tau!



Dalam pada nak grab buku untuk saya, sempat jugak dapatkan dia satu! Tu yang title 'Aku Terima Nikahnya' untuk letak sekali dengan sepersalinan baju melayu dia ooo yeaaaa sangat simbolik kan? Untuk saya ada 4 buah buku tak sempat nak snap dia dah angkut balik dah, three of them yang related dengan isu rumahtangga ni lupa sudah tajuknya dan satu macam biasa self help... Yang sebelah tu by Jodi Picoult adalah mangsa kerakusan dan nafsu yang tak dapat dielakkan! Itupun dia dah tarik saya tanda stooopppp hahahaha... Siap tanya, kita taknak beli rak buku sekali ke sayang? hahaha serious tacing!



DKNY perfume di atas adalah mangsa yang asalnya tak termasuk dalam list of thing hehe cuma sponsored by Mr Bubu tanda i lap u hehehe... The Big Apple hmmmm best okayy! Buat gaya kucing manja sikit, sengih dan muka simpati secukup rasa dan tadaaaaaaaaaaaa hehehe! Thank you laling!

Hari ni sangat penat, kejap je rasa dah malam... Kaki pulak mula aje okay lepas tu jalan senget balik haaiii laaa! Okay esok saya review movie, sekarang saya nak pengsan dulu... Gudnite!

Would you like to comment?