Please add a disclaimer for affiliate links here.

Salam AidilAdha


Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua! Maaf zahir dan batin... Semoga kita sama-sama mendapat keberkatan dan hidayah dariNya...

Amacam balik kampung ke? Hehehe cuti dah la sehari je... I'm not working today as semalam dah balik pukul 4 pagi rasa memang tak mampu dah nak buka mata... So bolehlah balik awal sikit ke kampung, tu pun tak awal sangat la pasal budak notty ini terpikir untuk escape dari jadi AJK memasak di dapur hahahaha! Ko hingat ko boleh elak ke?? Saya hanya suka kerja-kerja akhir di dapur iaitu basuh pinggan mangkuk, bagi la sebanyak mana pun saya sanggup dari kena buat kerja awal-awal memasak hehehe... Bukan malas okeyyy huhuhu I know when it's time saya harus rela hahahaha... Saya tak sambung cuti pun lepas raya haji ni, Khamis akan get back to work... Cuti ahkak bukan la banyak sangat lagi, cukup-cukup makan aje kalau ada important things to do!


Salam AidilAdha... Semoga kita sama-sama dapat menghayati erti pengorbanan yang sebenar dan semoga Allah memilih kita untuk mengikut jejak Nabi Ibrahim a.s dan keluarganya yang sanggup berkorban apa saja demi kasih dan taat terhadap Allah S.W.T.

Would you like to comment?