Balik Kampong Ooo Ooo Balik Kampong


Rasa battery badan low bila dah 2 minggu tak balik umah... Eleeh dah kecoh minah ni, dulu dok jauh tak pulak ko rasa camtu pasal dah memang tak buleh nak wat apa.. Ni bila dah dekat, asal lama sikit je tak balik mula rasa sengal-sengal medula oblongata aku ni... Rindu kat si bongsu yang makin pandai membodek untuk mengepau aku! Balik weekend ni nak mintak abah carikan durian, ada ke musimnye??

Balik weekend ni nak pegi tengok wayang ngan bf kecik aku tu! How to Train your Dragon 3D!

0 comments: