Yang Mana Satu??


Memang ada hajat nak tukar tapi onkos nya masih dikumpul...
Agak-agak yang mana menjadi pilihan hati yer?!
Kalau mintak jadi hantaran agaknya dapat ke orang di sana???





Ini pilihan nombor 1 di hati..
Tapi selalu dapat bantahan orang di sana yang kedekut taik idung pahit... :)
Kalau yang ini aku setuju hantaran satu dulang je
berisi kunci kereta....




Atau inikah???


Asik mimpi jer, tak kesian ke???







6 comments:

mencarisebuahnama said...

dah proton ko tuh dah cukup power maa.. boleh rempitttt hahaahha

zurairi said...

elegance suda... huhu...

aieda said...
This comment has been removed by the author.
aieda said...

alaaa elegance mana masuk senarai atas ni... abg kedekut! no 2 pun jadiks la..hehehe...

mytafa said...

motor tak nak try??

aieda said...

alamak, bawak pun tak reti... tp kalo moto tu ada roda 3 orait jer... hehehe..