Kepasrahan Dalam Paksa


Korang saksikan lah kemerepekan di dalam sms yang terjadi antara aku dan eman masa Bengkel Metadata... Masing-masing dah menguap besor mulut orang utan dah...

Eman : Da, apa yg midah ckp ngantok tahap ejau ni..


Aku : Tak tau le akak ko ni.. Dia mmg ngajo pusing-pusing g london dulu pastu baru paham apa yg dia nk bgtau sebenonya.. Ingus aku nak kuar dah ni.. Haha..

Eman : Ni aku ye bijik mata dah nak t'keluar. Pagi tadi main nombor. Petang duit lak... Aduuhh midah ni bwk2 la insaf...


Aku : Aku pasrah je la Eman.. Dok bayang lg 2 hari nak menanggung sengsara ni.. Tapi midah comey kan kan... Veeeviiiit...

Eman : Dah jatuh tahap parah hari pertama.. X tahu ape jd hari last ni hahaha pn. midah byk wat silat... Comel cm aida..


Aku : Hari ke 3 aku demam penuh ilmu cataloging.. Ko pasni mesti terror cataloging...

Eman : Dorang nak mintak sain ke tgok design aku da? :)


Aku : Menyampah aku! D'orang kata cantik, tp idung ko tk payah nak kembang.. Kang midah nampak...

Eman : Idung kembang awen je... Idung midah lg sweet.. Blum idung kau lg handsome... :)


Aku : Hahaha kuang hasam ko... Idung aku mancung!


Apa ke gilenye dua ekor ni?? Pastu sudahnya masing-masing diam kunyah keropok nak bagi segar bijik mata!

7 comments:

mytafa said...

yg eman perenggan ketiga tu, bawak2 solat ker silat?? haha

aieda said...

betul wat silat... sebab dia suka buat aksi tai chi kat depan... mcm bersilat pun ada..hahaha..

mytafa said...

owh..hehehee

mencarisebuahnama said...

siap org soh guna MIC..//. kak midah x nak guna ni semua ilmu tai chi dia hahahah....

aieda said...

kalau pakai MIC kang takot terpelanting ke muka org lain kang...

mencarisebuahnama said...

jangan kena idung ko dah la da!! takut lagi mancung ;p

aieda said...

aku saman sape2 yg memenyekkan idung mancung aku ni... hahaha...